Thursday, December 31, 2009

WeLCome 2010

sedar tak sedar dah nak masuk tahun baru dah,,rase mcm baru je abis blaja aritu,, tahun dpn dah bertambah dah umor aku ni,, membe2 lak ramai benor yg dah kawin,,yg dah beranak pinak pun ade,, yang plg takleh blah~adik aku pun dah kawin,,takpela, dah sampai seru dia, seru aku? lambat lagi kut,,(^ ^)

2009,,ada mcm2 kenangan suka duka,, make many new frens, jumpa mcm2 jenis manusia-->dr yg elok smp la yg burok perangai,
involved a lot of emotional moments,
satu benda yg paling meninggal kan kesan, aku belajar utk menghadapi perpisahan, utk menghadapi kenyataan,,haha apekah itu? biarla aku je yg tahu

aku rase sikit dewasa berbanding 2008 dulu,, rase2nye dah berubah fasa dr remaja ke dewasa kot,,haha
semakin matang untuk menilai setiap yg terjadi. semakin matang utk buat keputusan, semakin matang utk teruskan kehidupan alam dewasa
so,,
2010--->selamat datang!!!

0 comments:

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment